Follower

Jumat, 08 Januari 2010

Pengorbanan yang perlu..

Ingat tak ak pernah post ak yang dulu2..pasal final aku tuh.. rupa2nya panas x sampai ke petang..hujan lebat plak ptang tadi.. aku ingatkan aku dah lepas la dari segala kesulitan yang berkaitan ngan finals aku tuh.. n since many of d papers repeat itself, aku jadi lupa daratan memang tanak balik ke laut lagy r.. tapi pastuh,bila result keluar.. bole2 plak aku dapat D..ak dapat D weyh.. aku dapat D dengan menjawab soklan yang repeat sejibik cam midterm arituh..soklan yang aku da hafal sumer jawapan sebelum aku dudok tok finals..soklan yang ak da kaji *kaji la jugak* kesahihan dan kebenaran jwpn yang kwn2 ak kasi n yang aku cari sendiri..memang r x dpt 100% tp kurang B+ tu dlm tangan r..

tapi semuanya hampeh..semuanya hanya angan-angan, semuanya hanya cita-cita kosong..harapan kosong demi untuk membahagiakan diri supaya tak perlu pulang ke MAlang untuk amik remedial..huhu.. Aku tanak balik Malang wei... aku nak bercuty wei..sem depan ak da x dpt da cuty panjang cenggini *da tobat da* huhu.. aku tahu aku harus tapi aku masih berdegil..aku tahu aku perlu tapi aku tetap taknak..aku tahu semua itu penting demi untuk mengekalkan pinjaman dari pihak MARA *Pointer kene maintain atas 3.00* tapi aku cam nak abaikan je..tapi kalo aku abaikan sure ponter aku drop jatuh gedebang tergolek2 mencapai 2 pointer..poniter aku sblm ni pon nyenyawa ikan je atas 3.00.. so, aku x bole nak gamble sampai cenggitu kan.. *bole x nk gamble?*

huhu..skrg nih ak msih lagy kat bumi semenanjung..ak x jumpe agie kuarga aku..aku x jumpe agie adik2 aku yang gemok gedempol itu..ak x jumpe agie nenek aku yang hot konon nak pencen tapi x pencen2 gak, aku x jumpe agie umi aku yang sporting and cool sebab nak ikut rentak anak dara n anak bujang dier, aku x jumper agie ayah aku yang..well,ayah r..hehe.. xkan aku nak blik malang da..skrg da 8 jan..tambah tolak bahagi tambah, dlm lbey kurang 12 or 13 jan bru aku blik miri..tpi remedial ak stat 18jan..so, ak ad dlm 4-5 ari je kat swak pastu aku blah bodo jer ke malang sb nk amik remedial.. tu x story sal arga tket flight agie..mesty melonjak2 cam charlie chaplin versi playboy..huhu..ak da mengarut da ni..
tolong la bagy aku petunjuk dan penyelesaian yang terbaik..help me!!

Tidak ada komentar: